Subject: FW: Vabaühenduste Liidu tagasiside Kultuuriministeeriumi strateegilise partnerluse määrusele
From: "Marju Reismaa" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 10:12:23 +0300

Palun registreerida (vastus meie kirjale 1-11/820-1) ning edastada
teadmiseks mulle, Mihkel Kaevatsile, Kadri Kilvetile.

Marju

From: Marcus Ehasoo <[email-masked]>
Sent: Monday, August 19, 2024 6:52 PM
To: Marju Reismaa <[email-masked]>; Kadri Kilvet
<[email-masked]>
Subject: Vabaühenduste Liidu tagasiside Kultuuriministeeriumi
strateegilise partnerluse määrusele

Tere!

Edastan Vabaühenduste Liidu tagasiside Kultuuriministeeriumi strateegilise
partnerluse määruse eelnõule, mis on lisatud manusena. Arvestades, et
Vabaühenduste Liit on aidanud strateegilise partnerluse mudelit luua
Haridus- ja teadusministeeriumile ning konsulteerib strateegilise
partnerluse teemadel ka teisi ministeeriumeid, oleme valmis enda või
teiste tagasiside pinnalt ka kohtumiseks, et lõplik mudel saaks selline,
mis täidab ministeeriumi eesmärke aga ka potentsiaalsete partnerite
vajadusi ning ootusi.

Lugupidamisega

Marcus Ehasoo

Huvikaitse juht / head of advocacy

5343 2142

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Network of Estonian Nonprofit Organizations

www.heakodanik.ee <http://www.heakodanik.ee/>

Telli uudiskiri! <http://eepurl.com/dvGfST>